Hírlevél
    Termékajánló
    Tanúsítvány
    SSL Certificate
    Fizetési megoldás

    GYIK

    Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

    Az általános gyártási idő 2-6 munkanap (H-P), munkánk mennyiségétől függően.
    Ünnepek és alkalmak előtt a gyártási idő meghosszabodhat. Gyártás után kerül feladásra csomagod, attól függően, milyen átvételi módot választottál.

    Szállítási idő:
    GLS Házhoz: szállítási idő feladástól számítva 1 munkanap.
    Csomagautomatába: Szállítási idő többnyire függ az automata telítettségétől is, 1-3 munkanap is lehet a kiválasztott automatába helyezés.
    Foxpost, a Foxpost szállítási feltételei szerint. A FoxPost nem vállal időgaranciát a másnapi kiszállításra!
    Szállítási idő többnyire függ az automata telítettségétől is, 2-4 munkanap is lehet a kiválasztott automatába helyezés.
    Packeta, a Packeta szállítási feltételei szerint. A Packeta nem vállal másnapi kiszállítást.
    Csomagpontra: Szállítási idő átlalában 1-3 munkanap, mely hosszabb is lehet.
    Z-Boxba: Szállítási idő többnyire függ az automata telítettségétől is, 2-4 munkanap is lehet a kiválasztott automatába helyezés.

    Amennyiben kifutottál az időből, és sürgősen szükséged lenne a termékre, úgy igénybe veheted GLS expressz szolgáltatásunkat.

    Expressz kiszállítás, legyártás (előre kerülsz a legyártásba)

    EXPRESSZ SZÁLLÍTÁS, LEGYÁRTÁS KIZÁRÓLAG ELŐREFIZETÉSSEL!
    GLS Expressz legyártás és szállítás választása esetén, a munkanapon (H-P) 15 óráig leadott rendeléseket a következő munkanapon átadjuk a  futárszolgálatnak, melyet az azt követő munkanapon kézbesít a megadott címre. A szolgáltatásnak van egy plusz költsége, melyet felszámolunk.
    Pénteken 15 óráig beérkezett rendeléseket hétfői, 15 óra után beérkezett rendeléseket kedden adjuk át a futárszolgálatnak.

    Milyen méretű matrica kérhető Packeta csomagpontra?

    Packeta csomagpontra maximálisan 60cm hosszúságú csomag kérhető.
    A rendelésnél figyelembe kell venni, hogy a matrica kisebbik oldala ne haladja meg a 60 cm-t.
    Hosszabb csomagok kiválaszása esetén csak GLS-es tudjuk küldeni a matricát.

    Mit tegyek, ha nem lett jó a póló mérete?

    Mivel a megrendelések egyedileg készülnek, és ezek tovább értékesítése sajnos nem megoldható (mivel nincs üzletünk), szinta nulla, így a termék(ek) „cseréjére" nincs lehetőség. Ennek ellenére számunkra elsődleges szempont, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, így ha szeretnéd a rendelésedet másik méretben kérni, akkor a pólónak az anyagára + szállítási költség, el tudjuk készíteni újra, cserélni sajnos nem tudjuk. 

    Ehhez az szükséges, hogy felvedd ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@falmatrica-lakasdekor.hu címen, és minden további információt emailben megküldünk számodra.

    Mit tegyek, ha nem lett jó a termékre kért személyre szabható minta?

    Azon termékeknél, ahol a különböző karaktereket személyre lehet szabni (bőrszín, ruha szín, haj szín és forma), anyát, apát, gyerekeket, melyet több féle termékre leht kérni, például pólóra, bögrére, egérpadra, kötényre, párnára stb., ahol a kért karakterek színei, jellege, a hajak formái színei a vevő kérésére kerülnek rá, amit a lenyíló menüből lehet kiválasztani, sok esetben névvel ellátott, ezek a megrendelések egyedileg készülnek, ezek tovább értékesítése sajnos nem megoldható, így a termék(ek) „cseréjére" nincs lehetőség.
    A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, rendelés leadása előtt, győződjön meg a helyes méretekről és színekről, színösszeállításról. Ha nem találod a neked megfelelő összeállítást, kérjük jelezd felénk, elkészítjük!


    Személyre szabható karakterek színei változtathatóak?

    Az anyás, apás, gyerekes, barátnős termékek karakterei fix karakterek, melynek licencét megvásároltuk a menüben feltüntetett hajformával színnel, adott esetben ruhák színeivel, karakterek formáival és a kiegészítőkkel, így a menüben feltüntetett hajszíneken, ruha színén, karakter formáján, kiegészítők jelegén és színén nem tudunk és a licenc értelmében nem is változtathatunk. Ennek értelmében ha a menüben nem szerepel, kérésre nem tudunk változtatni a haj színén(pl. a hajból egy féle színű barna, szőke, vörös stb. szín elérhető,  nincs pl. világos, vagy sötét barna, világos vagy sötét szőke....), a ruha színén és jellegén és a kiegészítőkön. A színek a pólóra, bodyra vagy egyéb szövetre nyomást követően némileg megváltozhatnak, mivel az eljárás során bele diffundálódnak az anyagba, némi színváltozás lephet fel, főleg, ha sötétebb anyagra kerül az adott kép. Lehet, hogy némileg megváltozik a haj, bőr illetve a ruha színe, kérem, hogy ennek tudatában rendeljétek meg, ebből eredő színváltozásért, mely rajtuk kívül álló okok miatt következik be, a terméket cserélni nem tudjuk. 
    Úgy gondoljuk, hogy egy ilyen terméknek üzenet értéke van, nem az a lényeg, hogy teljes mértékben egyezzen meg a haj, vagy egyéb szín. Ezzel a termékkel azt üzenjük akinek ajándékozzuk, hogy örök barátok leszünk, legyél a keresztanyaukám, apukám, stb., nem az a lényeg, hogy a karakterek pontos hasonmása legyen a terméken.

    Miért nem tudok egyedi neves terméket utánvéttel rendelni?

    Egyes termékeknél, saját képes termékeknél (pl. tolltartók, párnák, pólók), melynek alapanyag ára magasabb, ahol a termékre kérhető saját kép, saját név vagy szöveg, ezeknél a termékeknél letiltottuk az utánvétes fizetési lehetőséget. Sanjos, megszaporodtak azon megrendelők száma, akik párnát rendeltek saját fotóval, tolltartót rendeltek vezeték és keresztnévvel a csomagot viszont nem vették át, ezzel több ezer foritnos kárt okoztak, úgy mint alapanyag és szállítási költség (Ha a vevő nem veszi át a csomagot a futárcég a szállítási költséget nekünk ugyan úgy kiszámlázza, mintha átvették volna). Ilyenkor ezeket a termékeket ki kell dobjuk, továbbértékesítésre alkalmatlanok. Ezért úgy döntöttünk, hogy egyes termékeknél a saját képes vagy saját névvel, szöveggel ellátott termékeket csak előre fizetéssel a név nélkülieket utánvéttel is meg lehet vásárolni. A nem neves termékekre utólag rá tudjuk tenni a nevet, így van esélyünk a tovább értékesítésre.  

    Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?

    Abban az esetben, ha a megrendelt póló gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha bejelentkezés után megnézed a rendelésed státuszát. A "feldolgozásra vár", a „megrendelésedet megkaptuk", és a „pénz megérkezett számlánkra"  státuszok esetén van erre lehetőséged. CSAK REGISZTRÁLT FELHASZNÁLÓKÉNT
    VAN LEHETŐSÉG A STÁTUSZ ELLENŐRZÉSÉRE! Minden státusz változásról emailt is küldünk!

    Ebben az esetben kérünk, hogy a változtatási igényeidet a rendelésed azonosítójával jelezd nekünk a info@falmatrica-lakasdekor.hu vagy a 0670/2202091-es számon. Ezeket a módosításokat a már leadott rendelésnél a rendszerben nem fogod látni, mi rögzítjük, ezért is fontos, hogy felvedd velünk a kapcsolatot.

    A rendelések lemondása emailen vagy telefonon keresztül történhet, a rendelés leadásától számított 24 órán belül, abban az esetben, amennyiben a rendelés gyártása nem kezdődőtt meg.

    Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?

    A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás póló kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Lakás Dekor Shop a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.

    Megkérünk, hogy értesítés nélkül ne küldj vissza pólót, előbb jelezd nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen:  info@falmatrica-lakasdekor.hu   

    Reklamációt tehát emailben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk: 

    • Név
    • Rendelésazonosító vagy számlaszám
    • Panasz rövid leírása
    • Mellékelt fotó a kész termékről. 
    • Ha a termék minőségi hiba miatt visszaküldésre kerül, az eladó átvállalja az ebből adódó szállítási költséget ami nem több, mint a webáruházban találtható szállítási költség. Az ügyfél köteles olyan szállítási módot választani, amivel elkerülhetőek a szükségtelen többletköltségek. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni. Ha a vevő által leírt hiba valóban fenáll, az eladó a szállítást követően megtéríti az ügyfél ebből adódó költségét.
    • Ha szavatosságot érintő hiányosság áll fenn, az ügyfél a törvényben meghatározott keretek között kérheti a hiány pótlását, az ár csökkentését vagy a szerződés felbontását.

     Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémádra, így fordulj hozzánk bizalommal.

     

    Rendelkezem-e utólagos elállási joggal?

    A Lakás Dekor Shopnál készült termékek minden eseteben egyedileg, a fogyasztók igényei, kérései alapján készülnek, ezért más fogyasztónak nem értékesíthetők tovább. A fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa alapján: "A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak."
    A termék legyártásáig a rendelés következmény nélkül visszamondható! 

    A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, rendelés leadása előtt, győződjön meg a helyes méretekről és színekről, színösszeállításról.

     

    Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?

    A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen emailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy helyesen adtad-e meg az emailcímedet. Ha mindent rendben találsz, akkor emailben (info@falmatrica-lakasdekor.hu ) vagy telefonon fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz: +3670-220-2091

    Hol adhatok le rendelést?

    A weboldalunkon keresztül - ennek az átfutási ideje a leggyorsabb, így alapvetően ezt a formát javasoljuk.
    Telefonon sajnos nem áll módunkban felvenni rendelést.

    Webáruház készítés

    Figyelmeztetés